Systémový rozvoj

Inspirujeme a vzděláváme retailové koncepty k dosažení metodicky řízené expanze

1. Osobní mentoring

  • vstupní interview ZDARMA
  • 12 setkání = 18 hodin: 44 400 Kč
    50% po podpisu smlouvy, 50% po skončení programu

Komu je služba určena

Konceptům ve stagnaci nebo k získání revize stávajícího stavu expanze

Co objednatel získá

  • pohled zvenčí jako metoda řešení expanzního neúspěchu
  • aktuální, lokační příležitosti trhu
  • detail dvanácti metodik expanze (jedno setkání = jedna metodika)
  • strukturovaný manuál výstavby Strategie
  • smluvní bezpečnost, vyjednávací taktiky

2. Výkonné řízení expanze

  • vstupní interview ZDARMA
  • program na 3 měsíce
  • adaptace s konceptem (nejméně 18 hodin)
  • osobní účast 1-2x týdně/ 8:30 – 17:30 (v sídle objednatele)
  • kontinuální předávání metodiky rozvojové strategie
  • rozsah práce do 80 hod/ měsíc: 42.900 Kč*
    * neobsahuje náhrady na dopravné, případně ubytování fixně 5.000 Kč/ měsíc
    50% po podpisu smlouvy, 50% po dokončení programu

Komu je služba určena

Síťovému konceptu před započetím expanzní fáze

Co objednatel získá

Metodiku a systémově správné návyky rozvoje konceptu

Výstup výkonně řízené expanze

Soubor dvanácti správných postupů expanzní metodiky

  • vlastní identifikace a srovnání se s konkurencí 
  • ideální lokalita konceptu
  • maping rozvojového území
  • příležitosti trhu a doby (re-branding)
  • studie “vzorové provozovny”
  • modulárnost provozu
  • výstavba rozvojové strategie (cíle, nástroje, procesy)
  • ekonomické ukazatele provozu a financování
  • dodavatelské optimalizace
  • metodika smluvních podmínek 
  • metodika technické připravenosti prostor
  • metodika marketingového minima

Jak pracujeme

Po vstupním interview, podpisu NDA a Smlouvy o výstavbě rozvojové strategie konceptu a úhradě 50% z celkové ceny služby, zahájíme vlastní, krátký adaptační proces (18 hodin) nezbytný k získání nezbytného vědomí o produktech/ službě, procesech provozu a správě, zejména… cenová politika, cílová skupina produktu/ služby, obvyklý zákazník, aktivní a pasivní mapa provozoven, hospodaření, projektová dokumentace ad. … ve dvou dnech si vyžádáme konzultace s provozním manažerem, marketingovým manažerem, projektantem/ stavebníkem, finanční účtárnou a dodavateli. V každém ohledu přineseme konzultativní revizi nebo návrh změn, pokud jej koncept dosud neužíval nebo nezapracoval.

Zástupce institutu, tak jak bude rozvojová strategie v čase zpracovávána, přinese kontinuální přenos informací na pověřenou osobu objednatelem (expanzní manažer), a to formou osobního mentoringu každé z dvanácti kapitol.

„To, s čím moudří začínají, to dělají hlupáci nakonec.“

Warren Buffet, americký investor