Inspirujeme a vzděláváme retailové koncepty k dosažení metodicky řízené expanze

1. Osobní mentoring
- vstupní interview ZDARMA
- 12 setkání = 18 hodin: 44 400 Kč
50% po podpisu smlouvy, 50% po skončení programu
Komu je služba určena
Konceptům ve stagnaci nebo k získání revize stávajícího stavu expanze
Co objednatel získá
- pohled zvenčí jako metoda řešení expanzního neúspěchu
- aktuální, lokační příležitosti trhu
- detail dvanácti metodik expanze (jedno setkání = jedna metodika)
- strukturovaný manuál výstavby Strategie
- smluvní bezpečnost, vyjednávací taktiky
2. Výkonné řízení expanze
- vstupní interview ZDARMA
- program na 3 měsíce
- adaptace s konceptem (nejméně 18 hodin)
- osobní účast 1-2x týdně/ 8:30 – 17:30 (v sídle objednatele)
- kontinuální předávání metodiky rozvojové strategie
- rozsah práce do 80 hod/ měsíc: 42.900 Kč*
* neobsahuje náhrady na dopravné, případně ubytování fixně 5.000 Kč/ měsíc
50% po podpisu smlouvy, 50% po dokončení programu
Komu je služba určena
Síťovému konceptu před započetím expanzní fáze
Co objednatel získá
Metodiku a systémově správné návyky rozvoje konceptu
Výstup výkonně řízené expanze
Soubor dvanácti správných postupů expanzní metodiky
- vlastní identifikace a srovnání se s konkurencí
- ideální lokalita konceptu
- maping rozvojového území
- příležitosti trhu a doby (re-branding)
- studie “vzorové provozovny”
- modulárnost provozu
- výstavba rozvojové strategie (cíle, nástroje, procesy)
- ekonomické ukazatele provozu a financování
- dodavatelské optimalizace
- metodika smluvních podmínek
- metodika technické připravenosti prostor
- metodika marketingového minima
Jak pracujeme
Po vstupním interview, podpisu NDA a Smlouvy o výstavbě rozvojové strategie konceptu a úhradě 50% z celkové ceny služby, zahájíme vlastní, krátký adaptační proces (18 hodin) nezbytný k získání nezbytného vědomí o produktech/ službě, procesech provozu a správě, zejména… cenová politika, cílová skupina produktu/ služby, obvyklý zákazník, aktivní a pasivní mapa provozoven, hospodaření, projektová dokumentace ad. … ve dvou dnech si vyžádáme konzultace s provozním manažerem, marketingovým manažerem, projektantem/ stavebníkem, finanční účtárnou a dodavateli. V každém ohledu přineseme konzultativní revizi nebo návrh změn, pokud jej koncept dosud neužíval nebo nezapracoval.
Zástupce institutu, tak jak bude rozvojová strategie v čase zpracovávána, přinese kontinuální přenos informací na pověřenou osobu objednatelem (expanzní manažer), a to formou osobního mentoringu každé z dvanácti kapitol.
„To, s čím moudří začínají, to dělají hlupáci nakonec.“
Warren Buffet, americký investor