Přednášky systémové expanze a metodik sdíleného podnikání – franchisingu

Přednáška č. 1: Metodika systémového rozvoje
- vlastní identifikace a srovnání se s konkurencí
- ekonomické ukazatele rentabilnosti provozu
- rozvojová strategie (cíle, nástroje, procesy)
- ideální lokalita konceptu
- maping rozvojového území a re-branding
- studie “vzorové provozovny”, modulárnost výstavby
- standardizace vybavení provozu, modulárnost
- dodavatelské optimalizace a financování
- metodiky smluvních podmínek, technické připravenosti a marketingu
Přednáška č. 2: Metodika franchisingu
- detail hospodaření a plánování franchisora a franchisanta
- struktura poplatků a licencí konceptu
- náborové procesy, nástroje a financování projektu
- cesta franchisanta (od zájmu po provoz)
- marketingový mediaplán
- pozičně strukturované adaptivní plány
- kontrolní metodika správy franchisora
- komplexní smluvní franchisová dokumentace (smlouvy, přílohy)
- informační systém sítě na webové aplikaci
Záměr přednášek
Metodika systémového rozvoje: Cílem je seznámit studenty s reálným procesem rozvoje podnikatelského konceptu od prvotní myšlenky až po ucelený a funkční systém. Přednáška propojuje teorii s praxí a nabízí pohled do zákulisí strategického plánování, které stojí za úspěchem moderních značek.
Metodika franchisingu: Přednáška přibližuje praktické fungování franchizového modelu – od prvního kontaktu se zájemcem až po každodenní provozování pobočky. Ukazuje, jak nastavit udržitelný systém, který přináší zisk jak franchisorovi, tak franchisantovi, a zároveň chrání značku i její know-how.
Komu jsou přednášky určeny
Přednášky jsou ideální pro studenty středních a vysokých škol se zaměřením na podnikání, ekonomiku, marketing, management, obchod, pohostinství či cestovní ruch. Využitelné jsou i pro odborné školy, které připravují studenty na praxi v oblasti gastronomie, retailu nebo služeb. Obsah je postaven na skutečných, osobních zkušenostech z budování podnikatelských konceptů a franchisové sítě, vč. ukázek z reálného provozu. Díky tomu získají studenti nejen teoretické znalosti, ale především praktický vhled do procesů, které určují úspěch moderních značek na trhu.
Cíl přednášek
Věříme, že studenty inspirujeme k hlubšímu zájmu o podnikání, rozvoj vlastních projektů nebo práci ve strukturách profesionálních značek. Naším cílem je vybavit je znalostmi a nástroji, které běžně v učebnicích nenajdou – a ukázat, jak vypadá podnikání „zevnitř“, bez zbytečných iluzí, ale s reálným potenciálem uspět.
Bonus pro studenty
- skriptum: písemný výtah z přednášky (PDF k odeslání e-mailem)
- 20% sleva: z ceny knih Metodika systémového rozvoje a Metodika franchisingu
Bonus pro školy
- publikace ZDARMA: Metodika systémového rozvoje a Metodika franchisingu do školní knihovny
- konzultace v oblasti systémového rozvoje a franchisingu
- možnost dlouhodobé externí spolupráce
- autorské čtení knih ad.
POZOR! Volné termíny od 1.9.2025
Působnost: Česko a Slovensko
100 minut (vč. přestávky 10 minut)
Nejméně 6 700 Kč/ (90 Kč/ student) resp. 270 EUR/ (3,50 EUR/ student)
Sleva 20% při objednávce obou přednášek během školního roku
Objednávkový e-mail: info@kinabalu.cz
