Školy

Přednášky systémové expanze a metodik sdíleného podnikání – franchisingu

Přednáška č. 1: Metodika systémového rozvoje

  • vlastní identifikace a srovnání se s konkurencí
  • ekonomické ukazatele rentabilnosti provozu
  • rozvojová strategie (cíle, nástroje, procesy)
  • ideální lokalita konceptu
  • maping rozvojového území a re-branding
  • studie “vzorové provozovny”, modulárnost výstavby
  • standardizace vybavení provozu, modulárnost
  • dodavatelské optimalizace a financování
  • metodiky smluvních podmínek, technické připravenosti a marketingu

Přednáška č. 2: Metodika franchisingu

  • detail hospodaření a plánování franchisora a franchisanta
  • struktura poplatků a licencí konceptu
  • náborové procesy, nástroje a financování projektu
  • cesta franchisanta (od zájmu po provoz)
  • marketingový mediaplán
  • pozičně strukturované adaptivní plány
  • kontrolní metodika správy franchisora
  • komplexní smluvní franchisová dokumentace (smlouvy, přílohy)
  • informační systém sítě na webové aplikaci

Záměr přednášek

Metodika systémového rozvoje: Cílem je seznámit studenty s reálným procesem rozvoje podnikatelského konceptu od prvotní myšlenky až po ucelený a funkční systém. Přednáška propojuje teorii s praxí a nabízí pohled do zákulisí strategického plánování, které stojí za úspěchem moderních značek.

Metodika franchisingu: Přednáška přibližuje praktické fungování franchizového modelu – od prvního kontaktu se zájemcem až po každodenní provozování pobočky. Ukazuje, jak nastavit udržitelný systém, který přináší zisk jak franchisorovi, tak franchisantovi, a zároveň chrání značku i její know-how.

Komu jsou přednášky určeny

Přednášky jsou ideální pro studenty středních a vysokých škol se zaměřením na podnikání, ekonomiku, marketing, management, obchod, pohostinství či cestovní ruch. Využitelné jsou i pro odborné školy, které připravují studenty na praxi v oblasti gastronomie, retailu nebo služeb. Obsah je postaven na skutečných, osobních zkušenostech z budování podnikatelských konceptů a franchisové sítě, vč. ukázek z reálného provozu. Díky tomu získají studenti nejen teoretické znalosti, ale především praktický vhled do procesů, které určují úspěch moderních značek na trhu.

Cíl přednášek

Věříme, že studenty inspirujeme k hlubšímu zájmu o podnikání, rozvoj vlastních projektů nebo práci ve strukturách profesionálních značek. Naším cílem je vybavit je znalostmi a nástroji, které běžně v učebnicích nenajdou – a ukázat, jak vypadá podnikání „zevnitř“, bez zbytečných iluzí, ale s reálným potenciálem uspět.

Bonus pro studenty

  • skriptum: písemný výtah z přednášky (PDF k odeslání e-mailem) 
  • 20% sleva: z ceny knih Metodika systémového rozvoje a Metodika franchisingu

Bonus pro školy

  • publikace ZDARMA: Metodika systémového rozvoje a Metodika franchisingu do školní knihovny
  • konzultace v oblasti systémového rozvoje a franchisingu
  • možnost dlouhodobé externí spolupráce
  • autorské čtení knih ad.

POZOR! Volné termíny od 1.9.2025

Působnost: Česko a Slovensko

100 minut (vč. přestávky 10 minut)

Nejméně 6 700 Kč/ (90 Kč/ student) resp. 270 EUR/ (3,50 EUR/ student)

Sleva 20% při objednávce obou přednášek během školního roku

Objednávkový e-mail: info@kinabalu.cz